Wysyłka
jest realizowana w dwóch wariantach:
1. Poczta Polska - produkty lekkie bez możliwości śledzenia przesyłki
2. Kurierem DPD z możliwością śledzenia przesyłki tutaj: http://www.dpd.com.pl/subpage.asp?ID_kat=3&ID=33&Mark=18
Koszty wysyłki pokrywa kupujący. Przy zakupach powyżej 500 zł koszty przesyłki pokrywa sprzedający.
Zwroty - do 14 dni od otrzymania przesyłki -
zakupionych towarów są przyjmowane tylko pod warunkiem, że nie były używane, posiadają orginalne opakowanie, są dostarczone w komplecie (wraz z dołączonym osprzętem). Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane konto lub adres w ciągu 7 dni roboczych. Koszty zwrotów ponosi kupujący.
Odzież szyta na miarę nie podlega zwrotowi.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu bądź rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela. Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep. UWAGA: sprawdź zawartość przesyłki w obecności dostarczającej ją osoby! Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.
Dostawy są realizowane w ciągu 1 dnia roboczego od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności. Towar wysyłany jest na terenie Polski Kurierem lub Pocztą Polską.
Wysyłka za granicę realizowana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej jako przesyłka ekonomiczna lub lotnicza.
Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki lub ilość zamówionych towarów. Zalecamy zakup kilka produktów w jednym koszyku by uniknąć powielania kosztów transportu. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.
Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony.
Standardowo paczka zaklejona jest firmową taśmą z naszym logo.
Prosimy o sprawdzenie przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została naruszona podczas transportu.
Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia: